4 komentarze

Dawno mnie nie było : )

Niestety musiałem zająć się całą masą bardzo pilnych spraw. I przez to tak długo nic tutaj nie pisałem, ale wróciłem.  Z wieloma całkiem niezłymi zdjęciami, całą masą nowych owadów i wieloma innymi ujęciami. Na początek to co dziś fotografowałem, woda, krople i korony.

Pozdrawiam i Przepraszam że tak długo mnie nie było ;  )

4 comments on “Dawno mnie nie było : )

  1. Kopę lat 😀 Miło, że wróciłeś 😀

  2. Very efficiently written information. It will be beneficial to everyone who employess it, including myself. Keep up the good work for sure i will check out more posts. kbabakeecade

  3. Witam gdzie mogę wkleić zdjęcie..
    ..od 2 dni zauważyłam w pokoju na ścianach coś takiego….małe robaczki gołym okiem nie widać ich dokładnie ale w powiększeniu aparatem wyglądają paskudnie są szybkie
    ……

Skomentuj

